Retour

Niet helemaal tevreden over je bestellig? Dan kan gebeuren, geen probleem het is heel simpel!

Je kan een retour aanvragen (Binnen 30 dagen na je bestelling) via je klantaccount op Beastybike.nl

Volg de volgende stappen:

  • Ga naar de pagia Bestelgeschiedenis 
  • Klik op de detaillink van de desbetreffende bestelling
  • Selecteer het product of de producten die je wilt retourneren, geef een reden aan waarom je het product terug wilt sturen.
  • Om je retour eenvoudig af te handelen, geef aan of je een terugbetaling, een voucher wilt of het product wilt omruilen voor een ander product.
  • Klik dan op de knop, aanvragen retour.
  • Bij akkoord vanuit onze kant kan je het product sturen naar het adres van onze Shop hieronder.
L’Hirondelle Bike Shop Meppel
Kruisstraat 15
7941 AM
Meppel
Netherlands

  • Wij sturen geen retourbonnen of labels. Ook regelen we geen pick-up ter plaatse zoals grote bedrijven doen. Je zal het pakket gewoon moeten terugsturen. We zijn geen W*hkamp of B*l.com. Zie hier klik op deze link voor onze 360 graden Shopwandeling.
  • Als wij als bedrijf zelf een verkeerd of beschadigd product hebben gestuurd vergoeden we natuurlijk ook de retourkosten.

Belangrijk:
Zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden, moeten geretourneerde artikelen in nieuwe, onbeschadigde staat en in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Zorg ervoor om de producten goed te beschermen en in een geschikte doos/verpakking terug te sturen.

We behouden ons het recht voor om elk beschadigd of reeds gebruikt artikel te weigeren.

Na ontvangst van uw retourzending, en na controle van de staat van de artikelen, gaan we over tot de terugbetaling van de artikelen (exclusief fietsen), of het genereren van een aankoopbon die bruikbaar is op beastybike.nl

Voor fietsen hebben we liever dat je contact opneemt met onze klantenservice. 

Meer informatie over het herroepingsrecht en retourneren vind je in onze algemene voorwaarden.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password